wtorek, 25 czerwca 2013

Coraz trudniej


Chciałabym bardzo, zęby ktoś czytał te moje zapiski. Może, lub na pewno dla własnej satysfakcji. Może akurat kogoś zainteresują moje bzdurki.





Chyba pierwszy raz w życiu tak bardzo jak zwykle nie oczekuję wakacji. Czas gdy muszę rozstać się z moją ukochaną klasą jest dla mnie bardzo trudny. Dzisiaj już pożegnałam się z moją szkolną szafką. Wiem, że to głupie hahah, ale jakoś smutno mi było oddawać ją po tylu latach. Jutro bal, pojutrze zakończenie. I co dalej? Gimnazjum. Mam nadzieję, że nie dam się szkolnym idiotom i nikt nie zrobi mi wody z mózgu. Nie chcę się zmieniać. Po prostu nie chce.
Chciałabym, żeby te wakacje były najlepsze. Spotkam się w końcu, po całym roku z moim przyjacielem. Mam nadzieję, że będzie mnie dobrze wspominał przez kolejny rok. Wyjeżdżam już w niedziele. Ta myśl powstrzymuje mnie na duchu. Będzie dobrze. Musi być :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JEŚLI TY ZAOBSERWUJESZ MNIE TO NA PEWNO ZROBIĘ TO SAMO.


DZIĘKUJE CI ZA KOMENTARZ. DAJESZ MI SIŁĘ I MOTYWACJĘ DO DALSZEGO PISANIA. ♥