wtorek, 17 września 2013

School life



                                            School life, czyli jak dać sobie radę z codziennością ? 






 Codzienna rutyna zapewne przytłacza każdego. Codziennie rano wstawać, jeść, isć do szkoły, jakieś zajęcia i potem nauka. Ja niestety coś o tym wiem. Osobiście mam trochę łatwiej bo mi pójście do szkoły sprawia przyjemność. To jest proste. Pomyśl co lubisz robić? Spotkanie z przyjaciółmi. Spędzaj z nimi przerwy, zróbcie coś razem po szkole. Od razu będzie wam łatwiej.

 Nauka do potęgi klucz.

Wiem, że nikt nie przepada za nauką, ale to dzięki niej osiągniemy swoje życiowe cele. Musimy przyswajać sobie pewne rzeczy, bo bez nich daleko nie zajdziemy. Ucz się dla siebie nie dla rodziców. To Ty chcesz być w przyszłości 'kimś'.

 Nauka jest niezmierzonym morzem dobrej wody. Im więcej jej pijesz, tym bardziej jesteś spragniony



WF może być przyjemny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JEŚLI TY ZAOBSERWUJESZ MNIE TO NA PEWNO ZROBIĘ TO SAMO.


DZIĘKUJE CI ZA KOMENTARZ. DAJESZ MI SIŁĘ I MOTYWACJĘ DO DALSZEGO PISANIA. ♥