niedziela, 15 września 2013

Kompleksy





                                               ''Wyglądam gorzej niż ona. Jestem zerem''




          Wiele dziewczyn uważa się za nic. Za kompletne zero. Dlaczego? 


           Otóż w dzisiejszym świecie liczy się tylko wygląd i pieniądze. Nie chcę oszukiwać, że wygląd nie liczy się wcale, bo liczy się. To po nim pierwszy raz oceniamy człowieka.

Większość dziewczyn XXI wieku czuję obrzydzenie do siebie, nie czują sie dobrze w swoim ciele, chcą schudnąć. Jeśli patrząc w lustro masz ochotę je stłuc to nie lustro trzeba zniszczyć, to Ciebie trzeba zmienić. 
Nie chodzi mi o głodowanie lub inne tego typu metody. Poprostu musimy uważać na to co jemy. Trochę ćwiczyć. Jeśli narzekasz, że jesteś gruba spójrz na swoje życie. Jesz dużo słodyczy i cały dzień siedzisz przy komputerze. Rusz się! IDŹ POBIEGAĆ. Od razu poczujesz się lepiej. Będziesz miała więcej energii i zrobisz krok do lepszej formy. Nie chodzi tylko o te cholerne kalorie, lecz również o zdrowie. Większość ludzi właśnie przez złe odżywianie oraz brak sportu umiera na zawał. Czy do tego chcesz dążyć? Weź się w garść. Pomyśl! Codziennie pół godziny sportu. Wystarczy zrobić 40 brzuszków, 20 przysiadów, 10 skłonów i kika podstawowych ćwiczeń. Będziesz czuła się lepiej. Jedz z umiarem ale nie czuj się głodna. Jedz z równymi odstępami. Na przykład co 4 godziny. Odpuść sobie czekoladę a zamiast tego wypij koktajl z owoców. Z biegiem czasu odczujesz różnicę. Ulubiona bluzka nie będzie opinała Ci się na brzuchu. Będziesz czuła się piękna. Dbaj o siebie. Kup sobie coś ładnego. Jeśli nie masz tyle pięniędzy,zaoszczędź. Rób dobre wrażenie. Zawsze miej ładnie uczesane włosy, lekki makijaż. Podkreślaj swoje atuty. Jeśli masz ładne oczy podkreśl ich kolor. Bądź promienna i życzliwa. Najważniejsze jest twoje wnętrze. Bądź pozytywna, poprawiaj innym humor. Zawsze bądź uśmiechnięta. 

Ja z biegiem roku utrzymałam taką samą wagę. Choć dużo urosłam. Jestem z tego naprawdę dumna.


Było by mi miło gdyby ktoś zostawił jakiś mały komentarz. 


Pozdrawiam, Asia :)













6 komentarzy:

  1. Bardzo życiowy post c:
    Ale takie lubię najbardziej, a nie typu ''Nuda dzisiaj była. Macie kilka zdjęć z kamerki...''

    Dam ci jedną radę. Dodaj do postu chociaż jedno zdjęcie odnośnie tematu (nawet z internetu) post będzie się lepiej prezentował c:

    Zapraszam do mnie c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :D
    + obserwuje ; )
    http://niska-niska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, bardzo ładny szablon :) podoba mi się jak piszesz i zostaję na dłużej praz zapraszam do siebie luuvmy.blogspot.com + obserwujemy ? :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post <3 Tęsknie też <33 Okeej jak będę do napiszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post <333

    Simona-simmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

JEŚLI TY ZAOBSERWUJESZ MNIE TO NA PEWNO ZROBIĘ TO SAMO.


DZIĘKUJE CI ZA KOMENTARZ. DAJESZ MI SIŁĘ I MOTYWACJĘ DO DALSZEGO PISANIA. ♥