środa, 4 września 2013

Co nowego u Jasi?

 Siemanko!


 Co tam u was? Jak w szkole? U mnie jak narazie świetnie. Bardzo przyjazna szkoła, wspaniała atmosfera i mili ludzie. Pierwsze dni w szkole zazwyczaj są trudne. Ja czuję się w niej bardzo dobrze i szybko zapoznaję się z innymi. 

Tęsknię trochę za starą klasę szczególnie za niektórymi bo nie widziałam się z nimi od początku wakacji. Niedługo odwiedzę ich w szkole.

Mam już trochę nauki, lecz nie jest źle. Najwięcej chyba z angielskiego bo jestem w zaawansowanej klasie. Ale akurat ten przedmiot bardzo lubię. Cieszę się, że mam wyrozumiałych nauczycieli. Są naprawdę bardzo SPOKO!

W piątek idę na imprezę i muszę się przebrać za gwiazdę  HOLLYWOOD macie jakieś pomysły?!


POZDRAWIAM!


1 komentarz:

JEŚLI TY ZAOBSERWUJESZ MNIE TO NA PEWNO ZROBIĘ TO SAMO.


DZIĘKUJE CI ZA KOMENTARZ. DAJESZ MI SIŁĘ I MOTYWACJĘ DO DALSZEGO PISANIA. ♥