niedziela, 1 września 2013

Charlie

Witam.

 Oglądałam przed chwilą film 'Charlie'

Jest piękny. Polecam wam obejrzenie go. Naprawdę daje do myślenia. 

Z filmu wzięłam pomysł na napisanie posta. 

Chcę napisać o ludziach, którzy w jakiś sposób pomogli mi.
 Nie będę pisała nazwisk. Te osoby doskonale wiedzą, że zawsze mogą na mnie liczyć. Oni mi zawsze pomagają. 

Z tego miejsca chciałam pozdrowić dziewiątkę moich przyjaciółek, z którymi niedługo się spotkam. Wiedzcie, że nigdy o was nie zapomnę, bardzo was kocham. 
Pozdrawiam także mojego przyjaciela, który teraz i przy jeszcze długi czas nie będzie mógł być przy mnie. Gdy się spotkamy zapewne nie będziesz już pamiętał jak wyglądam. 

Ci ludzie zawsze mi pomagają. Są mi potrzebni zawsze. 

Nie wyobrażam sobie pierwszego dnia w szkole bez dziewczyn. Tak, to dla mnie nieludzkie. Dlaczego musimy się rozdzielić? 
Piszę to ze łzami w oczach, ponieważ tak bardzo się do siebie przyzwyczaiłyśmy. 

Damy sobie radę. 

MUSIMY.

Polecam ten film. Ukazuję on prawdziwe problemy. Mówi, że zawsze można dać sobie z nimi radę. 
 Jeśli macie do mnie jakieś pytania zapraszam na ASK lub na email: asmarc12@wp.pl 
Z chcęcią porozmawiam z wami, możecie pisać anonimowo. Wątpię, że ktokolwiek będzie chciał. Raczej nikt tego nie czyta.




2 komentarze:

  1. Dobrze, wcale tego nie czytam. Nie myśl wogule, ze to przeczytałam :3
    KC BAHDZO ♥

    chevval.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. łał ale nie jestem pewna czy chodzi o mnie XD

    OdpowiedzUsuń

JEŚLI TY ZAOBSERWUJESZ MNIE TO NA PEWNO ZROBIĘ TO SAMO.


DZIĘKUJE CI ZA KOMENTARZ. DAJESZ MI SIŁĘ I MOTYWACJĘ DO DALSZEGO PISANIA. ♥