czwartek, 27 lutego 2014

10 najlepszych filmów.



Hej. 

W dzisiejszym poście postaram wam się przybliżyć  5 filmów, które uwielbiam. 
 Nie będzie to proste, bo oglądałam mnóstwo pięknych filmów, ale spróbuję. 

KOLEJNOŚĆ NIE MA ZNACZENIA (NIE POTRAFIĘ WYBRAĆ NAJLEPSZEGO)

1. SIEDEM DUSZ  

Mężczyzna przedstawiający się jako urzędnik podatkowy pojawia się w domach siedmiu śmiertelnie chorych dłużników, by sprawdzić jakimi są ludźmi. Ma dla nich niezwykły dar.

Film jest bardzo wzruszający i pełny tajemnic. Polecam go ze względu na wspaniałą fabułę oraz świetną gre aktorów. 


2. ODROBINA NIEBA

 Marley jest piękna, młoda i odnosi sukcesy na każdym polu, oprócz spraw sercowych. Jej podejście do życia ulega zmianie, gdy wychodzi na jaw, że ma raka. 


Jest to film o prawdziwych wartościach oraz o miłości do końca. 

3.Szkoła uczuć


Młody chłopak za karę musi opiekować się uczniami oraz wziąść udział w spektaklu  w klubie dramatycznym. Zajęcia te miały nauczyć go wrażliwości na innych ludzi. Dzięki nim bliżej poznał Jamie, która również grała w tym spektaklu. Wkrótce Landon uświadomił sobie, że jest zakochany w niepozornej Jamie. 

Przepiękny film, każdy znajdzie w nim coś dla siebie.

4. Narzeczony mimo woli
 
Margaret grozi deportacja, więc musi szybko wziąć z kimś ślub. Postanawia zaszantażować swojego asystenta.


Jeśli chodzi o komedię - jest to moja ulubiona. Gwarantuję ból brzucha od śmiechu. Idealny na poprawę humoru.

  5. Bez mojej zgody 

Sara i Brian podejmują decyzję o leczeniu poważnie chorej córki. Relacje rodzinne ulegają znacznemu pogorszeniu, gdy młodsza z sióstr odkrywa tajemnicę związaną z jej narodzinami.

Bardzo wzruszający film. Polecam i zapewniam, że jest w 100% warty obejrzenia.

6. Pamiętnik 


Stary mężczyzna czyta chorej na Alzheimera kobiecie pamiętnik opisujący historię miłości dziewczyny z zamożnego domu i ubogiego pracownika tartaku. 

Film o prawdziwej miłości, która mimo upływu lat nie umiera.

7.Titanic


Rok  1912, brytyjski statek Titanic wyrusza w swój dziewiczy rejs do USA. Na pokładzie emigrant Jack przypadkowo spotyka arystokratyczną Rose. 


Klasyk! Mam nadzieję, że każdy oglądał. 


8.Chłopiec w pasiastej piżamie
 8-letni syn niemieckiego oficera SS zaprzyjaźnia się z żydowskim chłopcem przebywającym w obozie.
Również bardzo wzruszający film o prawdziwej przyjaźni. Jeden z najlepszych.

9.Trzy metry nad niebem

Buntowniczy Hache, uczestnik wyścigów motocyklowych i entuzjasta ryzyka, poznaje Babi, dziewczynę z dobrego domu. Mimo dzielących ich różnic zakochują się w sobie.

Piękny film o miłości. Polecam także kontynuację filmu: Tylko Ciebie chcę. 


10. Ostatnia piosenka 

Siedemnastoletnia Ronnie wraz z młodszym bratem spędza wakacje u ojca w domku na plaży. Wkrótce przy gnieździe morskich żółwi dziewczyna poznaje przystojnego Willa.


Polecam wszystkie te filmy, uważam, że każdy powinien je obejrzeć niezależnie od wieku. 

Jeśli ty masz swój ulubiony film, którego nie zamieściłam w notce, napisz tytuł w komentarzu - chętnie go obejrzę.

Pozdrawiam, Asia






20 komentarzy:

  1. niektóre z nich oglądałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Lol
    Angus stringi i przytulanki
    Wredne dziewczyny 1 i 2 < idealny dla ciebie>
    Do zaliczenia
    Bejbi Blues
    ale weź się za historię a nie oglądanie filmow :)
    dorey-doorey.blogspot.com
    WYŁĄCZ WERYFIKACJĘ OBRAZKOWĄ BO MNIE WKURZA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre z nich oglądałam i nie dziwie się dlaczego są na Twojej liście:)
    Muszę w końcu wziąć się za oglądanie "Chłopca w pasiastej piżamie", bo każdy go poleca! :)
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele z nich oglądałem ale i nie przypadły mi do gustu ja mam
    bardzo dziwny gust ;/
    obserwuje i licze na to samo
    http://szaramysl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Te filmy są świetne, mogłabym je oglądać nieskończoną ilość razy ! :)
    http://allleexx-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam kilku,ale przynajmniej będę miała co oglądać :>
    http://roseroselog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie Ostatnia piosenka to najlepszy film ! Ogladałam go z 1000 razy :D Nominowałam cię na LBA, pytania na moim blogu ;) http://puuf200.blogspot.com/2014/02/lba-liber-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja oglądałam Bez mojej zgody, Titanic, i Trzy metry nad niebem ;p
    Obserwujemy? ^^ Odpisz u mnie ;p
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham te filmy kilka z nich jest w mojej 10 :D
    polecam October Baby jest cudowny !
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam niektóre z tych filmów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do LBA! :) Pozdrawiam. http://veronikaa-blog.blogspot.com/2014/02/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś sporo osób poleca to ''trzy metry nad niebem'' , nigdy nie mogę się zabrać i obejrzeć tego :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętnik moim zdecydowanym faworytem !
    obserwuje i licze na to samo !
    ZAPRASZAM do mnie na konkurs do wygrania wybrany ciuchy ze sklepu sammydress !
    obsesyjnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pytałaś o wspólną obserwację. ;)
    Ja już , czekam na rewanż.
    http://aleksandrajemielita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie obejrzę te co nie oglądałam ♥
    Pytałaś o obserwacje
    ja już, czekam na ciebie :)

    http://wika-wikaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się w kwestii Titanica i 3 metry nad niebem ♥
    śliczny blog :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

JEŚLI TY ZAOBSERWUJESZ MNIE TO NA PEWNO ZROBIĘ TO SAMO.


DZIĘKUJE CI ZA KOMENTARZ. DAJESZ MI SIŁĘ I MOTYWACJĘ DO DALSZEGO PISANIA. ♥