środa, 26 lutego 2014

Czym jest szczęście?

Hej!




Dzisiaj postanowiłam napisać o kilku rzeczach.


Co to jest szczęście? Co mi je daje? Czym dla mnie jest?

Szczęście jest rezultatem naszego osobistego wysiłku. Trzeba o nie walczyć, dążyć do niego, upierać się przy nim, a czasami nawet szukać go na końcu świata.


Szczęście jest wtedy gdy nie możesz w nocy zasnąć dlatego, że rzeczywistość w końcu jest lepsza niż twoje sny.


Dla mnie szczęścia to miłość, przyjaciele rodzina. Swojej pasji jeszcze nie odnalazłam do końca. Myślę, gdy w przyszłym życiu będę robiła to co kocham i będę z odpowienią osobą bedę szczęśliwa.
Teraz szczęściem dla mnie są także wakacje. Ten beztroski czas gdy mogę odpocząć, chodzić do wieczora po dworze, czuć ciepło..bardzo brakuje mi tego uczucia.






Motto? 

Tak, mam kilka.

'Podążaj własną drogą, bo tylko w niej możesz odnaleźć szczęście.'
'Żyj tak jakby każdy dzień miałby być twoim ostatnim.'









Czy mam jakiś cel w życiu?

Oczywiście. Każy ma swój cel. Ja codziennie stawiam sobie jakiś. W przyszłości chcę być psychologiem. Dążę do tego i zrobię wszystko, żeby mi się udało.



Jak żyć, żeby każdy dzień był udany?

Regułka jest prosta. Wyobraź sobie, że możesz przeżyć ten sam dzień dwa razy. Za pierwszym razem będzie on nudny, będziesz zmęczony. Za drugim razem będziesz robił wszystko, aby uszczęśliwić swoich bliskich, poprawić komuś humor, pomóc komuś. Żyj tak jakby ten dzień nigdy nie mógł się powtórzyć. Każdy dzień ma być wyjątkowy, masz czuć się spełniony. Nie bój się, jeśli coś ci nie wyjdzie zawsze możesz postarać się to naprawić. Masz dużo czasu. 



Jeśli  komuś spodobał się post proszę o zostawienie komentarzy. 



                                                                                         Pozdrawiam, Asia

8 komentarzy:

  1. Moje motto :3
    "Będę popełniała błędy. Będę odnosiła sukcesy. Będę czuła, że żyję"
    Bo nie warto przejmować się tym, że coś nie wyszło. Za drugim razem wyjdzie.

    Pierwszy komentarz, pozdrawiam całego bloggera <3

    chevval.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję i czekam na to samo z twojej strony ;)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie, szczęście jest dla każdego czymś innym :)
    Obsweruję ;)

    _______________________________
    www.MonikaMacyszyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa i przydatna notka. Też kiedyś chciałam być psychologiem ;3 Pozdrawiam
    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! :) Jak dla mnie bardzo przydatny, bo potrzebowałam takiego kopa. Jestem jedną z tych osób, których takie nudne dni można liczyć nieskończoność, dlatego dziękuję, bo chyba podziałało. Będę się starała aby ten dzień był wyjątkowy, trzymaj za mnie kciuki! ^^
    Bardzo podoba mi się Twój blog, gdyż jest taki inny i prawdziwy. Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczęścia nie da się opisać słowami, jasia ale życiowe...aha?
    napiszę kiedyś xd
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

JEŚLI TY ZAOBSERWUJESZ MNIE TO NA PEWNO ZROBIĘ TO SAMO.


DZIĘKUJE CI ZA KOMENTARZ. DAJESZ MI SIŁĘ I MOTYWACJĘ DO DALSZEGO PISANIA. ♥