czwartek, 17 kwietnia 2014

Święta ♥

Hej!


Długo nie pisałam, ale jakoś nie miałam weny;) Co u was? U mnie bardzo dobrze. Teraz mam dużo czasu wolnego więc bedę pisać notki :)

Dzisiaj mamy Wielki Czwartek. Jutro przyjedzie moja siostra i razem będziemy gotować♥ Uwielbiam robić pisanki i robić dekoracje. Dzisiaj praktycznie cały dzień leżałam i oglądałam Pamiętniki Wampirów. Potem przyszła Ala i porobiłam jej zdjęcia. Następnie poszłyśmy do kościoła. 
Jutro będę pomagać mamie i siostrze, posprzątam i może wyjdę gdzieś ze znajomymi. 







JEST MI BARDZO PRZYKRO, ŻE MAŁO OSÓB CHCIAŁO WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE, DLATEGO JEST ON ODWOŁANY. 



6 komentarzy:

  1. jaka super fryzurka :) wesolych swiat
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka :), Ślicznie wyglądasz
    dubisttyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też muszę pomóc mamie i trochę posprzątać ;)

    vikk-vikktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pochwal się jakie pisanki Wam wyszły ;)!
    Śliczne włoski*.*
    Pytałaś się u mnie na blogu czy obserwujemy. Jestem na tak!:)
    Jak już zaobserwujesz mojego bloga to napisz , a zrobię to samo;)!
    Pozdrawiam♥!

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne włosy masz :)
    _______________________________________
    Jeżeli będziesz miała ochotę i czas to zaglądnij do mnie:
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

JEŚLI TY ZAOBSERWUJESZ MNIE TO NA PEWNO ZROBIĘ TO SAMO.


DZIĘKUJE CI ZA KOMENTARZ. DAJESZ MI SIŁĘ I MOTYWACJĘ DO DALSZEGO PISANIA. ♥