sobota, 26 kwietnia 2014

TAG: 20 przypadkowych pytań


Witam wszystkich! Dzisiaj spędziłam miłe popołudnie z Mary ♥ Pogoda była wspaniała. Od przedwczoraj u mnie świeci słońce i można na prawdę poczuć wiosnę. Uwielbiam gdy jest ciepło.
Przychodzę do was z TAGiem 20 przypadkowych pytań. Miłego czytania!



1. Rzecz bez której nie mogę wyjść z domu?
    Telefon i portfel.

2. Ulubiona marka kosmetyków kolorowych?
    Nie mam.

3. Ulubiony kwiat?
    Róże i tulipany.

4. Ulubiony sklep z ciuchami?
    Stradivarius, H&M i Bershka.

5. Ulubiony perfum?
    Nude - Rihanny

6. Szpilki czy trampki?
    Trampki :)

7. Ulubiony kolor?
    Czarny i łososiowy.

8. Czy pijesz napoje energetyczne?
    Czasami, ale raczej nie.

9. Czy pijesz soki?
    Tak.

10. Czy lubisz pływać?
      Pływałam przez 7 lat więc raczej tak.



11. Czy jesz frytki widelcem?
      Nicht.

12. Ulubiony krem do twarzy?
      B&B

13. Czy chciałabyś wyjść za mąż?
      W przyszłości tak.

14. Czy łatwo się denerwujesz?
      Bardzo.

15. Czy wierzysz w duchy?
      Nie.

16. Czy masz jakieś fobie?
       Boję się os, pszczół, bąków i tym podobnych...

17. Czy obgryzasz paznokcie?
      Nie.

18. Czy zetknęłaś się kiedyś ze śmiercią?
      Kiedyś prawie potrąciło mnie auto.

19. Czy pijesz kawę?
      Nie, ohyda :/

20. Czy masz dobre oceny?
      Zależy z czego.



Do zobaczenia w kolejnym poście!
~Jasia

4 komentarze:

  1. Jesteś bardzo ładna, a ta grzywka pasuje Ci <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥♥♥
    Uwielbiam cię na tym zdjęciu z Arturem i Totim :3

    chevval.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag
    Zdjęcia *.*
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny tag :)!

    seebil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

JEŚLI TY ZAOBSERWUJESZ MNIE TO NA PEWNO ZROBIĘ TO SAMO.


DZIĘKUJE CI ZA KOMENTARZ. DAJESZ MI SIŁĘ I MOTYWACJĘ DO DALSZEGO PISANIA. ♥