piątek, 2 maja 2014

Co lubię i co mnie inspiruje ♥

W tym poście postanowiłam przedstawić rzeczy które lubię, kocham i  czerpię z nich energię:) Ten post może trochę sprawi, że bardziej mnie poznacie! Mam nadzieję, że wam się spodoba


♥rodzina ♥przyjaciele ♥znajomi ♥facebook ♥muzyka ♥przytulanie ♥moda ♥zakupy ♥tumblr ♥instagram ♥rolki ♥fotografia ♥imprezy ♥kot! ♥biżuteria ♥pamiętniki wampirów ♥pll ♥wakacje ♥pływanie ♥wakacje ♥pizza ♥pianino ♥bieganie ♥dobre oceny ♥trening ♥siłownia ♥dyskoteki ♥miłość ♥obóz ♥zwierzęta







♥ładna pogoda ♥ciepło ♥lato♥wiosna ♥historia ♥pisanie ♥dlugie rozmowy ♥pisanie na fb ♥nocne rozmowy ♥aktiva ♥pikniki ♥opalanie się ♥proste włosy ♥czytanie ♥harry potter ♥komedie romantyczne ♥dramaty ♥zabytki ♥zwiedzanie ♥londyn ♥dlugie wlosy ♥perfumy ♥lana del rey ♥jogurty ♥owoce ♥odpoczynek



W KOMENTARZU NAPISZ 3 RZECZY, KTÓRE TY LUBISZ LUB CIEBIE INSPIRUJĄ ♥


~Asia ♥


8 komentarzy:

  1. ✖️ Ładna pogoda ✖️ Dobre jedzenie ✖️ Boskie zdjęcia ✖️
    Skomentujesz mój nowy wpis? :*
    ✖️ http://batmanowy-blog.blogspot.com/ ✖️

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie wakacje, gry, fotografie i wiele wiele więcej :D
    emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna!!! :*

    CHAMSKA REKLAMA:
    chevval.blogspot.com <- wejdź, albo zgiń!
    KONIEC CHAMSKIEJ REKLAMY!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny outfit <3 Muzyka <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia, ja uwielbiam sport, mode i wszystko co jest z nią związane
    dubisttyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :)
    Obserwuje :)
    Zapraszam
    http://beautyandfashionbykatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. #fotografia
    #podróże
    #język hiszpański

    Śliczne foty :)

    weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

JEŚLI TY ZAOBSERWUJESZ MNIE TO NA PEWNO ZROBIĘ TO SAMO.


DZIĘKUJE CI ZA KOMENTARZ. DAJESZ MI SIŁĘ I MOTYWACJĘ DO DALSZEGO PISANIA. ♥